Política Territorial
- Política Territorial
- Política autonómica
- Estatutos de Autonomía
- Traspasos de funcións e servizos
- Reais decretos de traspasos
- Normas de funcionamento das Comisións Mixtas de Transferencias
- Información xeral e estatísticas de traspasos: Traspasos aprobados e Plenos de Comisións Mixtas de Transferencias por Lexislaturas estatais
- Datos básicos sobre traspasos na *XV Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos na *XIV Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos na *XIII Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos na *XII Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos no XI Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos na *X Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos no IX Lexislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos no VIII Lexislatura estatal
Que é Cooper@?
Cooper@ consiste nunha plataforma dixital a través da cal se pode desenvolver todo o proceso de convocatoria e celebración dos encontros das conferencias sectoriais, comisións e grupos de traballo, desde a convocatoria e remisión de documentación, ata a mesma celebración por videoconferencia. Incorpora ademais facilidades para elaborar todo o traballo administrativo relacionado con estes encontros, desde a listaxe de asistentes, control de delegacións de asistencia ou de voto, así como a elaboración dunha primeira versión da acta a través de transcricións.
En que normativa fundaméntase Cooper@?
- O artigo 142.c da Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público, dispón que as obrigas que se derivan do deber de colaboración entre as Administracións Públicas, delimitado polo art. 141, faranse efectivas a través do desenvolvemento da Plataforma Dixital de Colaboración entre as Administracións Públicas.
- O Real Decreto 440/2024, do 30 de abril, sobre criterios de funcionamento das Conferencias Sectoriais, detalla as previsións relativas aos procedementos para a toma de decisións nas Conferencias Sectoriais previstas nos artigos 147 a 152 da Lei 40/2015.
- A Orde *PJC/385/2024, do 30 de abril, pola que se crea a Plataforma Dixital de Colaboración entre as Administracións Públicas e regúlase a súa configuración e funcionamento, dítase en execución da disposición adicional trixésima da Lei 40/2015, que establece que mediante orde ministerial crearase e establecerá o funcionamento de Cooper@.
Que ofrece Cooper@?
Coordinación e xestión de reunións
Automatizar a preparación das convocatorias e outras tarefas asociadas garantindo a rastrexabilidade dos fluxos durante todo o ciclo de vida dunha convocatoria: publicación da convocatoria, repartición da documentación, celebración da reunión, etc.
Facilitar o traballo colaborativo entre os membros dos órganos.
Reducir o uso do correo electrónico e dos cartafoles virtuais como ferramentas de traballo e substituílas por espazos colaborativos onde se xera e distribúe a información.
Facilitar a elaboración de documentación para as reunións.
Facilitar a elaboración de documentación para a reunión, por exemplo, as listaxes de asistentes ou a elaboración de actas.
Centralizar la información y documentación.
Arquivar e gardar toda a información e documentación que xeran as reunións dos órganos de cooperación nun único punto.
Facilitar la búsqueda de información y expedientes.
Facilitar a procura de documentación: a plataforma permitirá atopar toda a información publicada en función dos permisos dos usuarios.
Obter datos estatísticos.
Permitir a obtención de datos estatísticos sobre o funcionamento dos órganos de cooperación e da súa actividade co fin de explotalos con fins de análises e mellora.