Lurralde
- Lurralde
- Autonomia politikoa
- Autonomia estatutuak.
- Intsuldaketak zereginak eta zerbitzuak
- Errege-dekretu aldaketa
- Funtzionamendu-arauak, Transferentzia batzorde mistoak
- Informazio orokorra eta estatistikak osoko bilkuretan onartutako: jabetzen intsuldaketa eta transferentzien batzorde mistoei buruzko estatuko Legegintzaldi bakoitzeko
- Eskualdaketak estatuko Legealdi XV buruzko oinarrizko datuak
- Eskualdaketak estatuko Legealdi XIV buruzko oinarrizko datuak
- Eskualdaketak estatuko Legealdi XIII buruzko oinarrizko datuak
- Eskualdaketak estatuko Legealdi XII buruzko oinarrizko datuak
- XI. estatuko Legealdi intsuldaketak buruzko oinarrizko datuak
- Eskualdaketak estatuko Legealdi X buruzko oinarrizko datuak
- Eskualdaketak estatuko ix. legegintzaldiko buruzko oinarrizko datuak
- Buruzko VIII. legealdiko oinarrizko datuak eskualdaketak estatuko
Zer da Cooper@?
Cooper@, plataforma digitalaren datza eta, horren bitartez, prozesu osoa gauzatu daiteke deialdia eta bilera arteko topaketa arlokako batzarrak, batzordeetan eta lantaldeetan, deialditik aurrera zenbatzen hasita eta agiriak bidaltzea, dela ospatzeko. Gainera, bideokonferentzia, bertan lan guztia egiteko erraztasunak zerikusia duen administrazio bilera horiek, parte-hartzaileen zerrenda, kontrola ordezkaritzen laguntza edo botoa ere egitea lehen bertsioa bidez akta transkripzioak.
Zertan oinarritzen da araudia Cooper@?
- El artículo 142.c de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, dispone que las obligaciones que se derivan del deber de colaboración entre las Administraciones Públicas, delimitado por el art. 141, se harán efectivas a través del desarrollo de la Plataforma Digital de Colaboración entre las Administraciones Públicas.
- El Real Decreto 440/2024, de 30 de abril, sobre criterios de funcionamiento de las Conferencias Sectoriales, detalla las previsiones relativas a los procedimientos para la toma de decisiones en las Conferencias Sectoriales previstas en los artículos 147 a 152 de la Ley 40/2015.
- La Orden PJC/385/2024, de 30 de abril, por la que se crea la Plataforma Digital de Colaboración entre las Administraciones Públicas y se regula su configuración y funcionamiento, se dicta en ejecución de la disposición adicional trigésima de la Ley 40/2015, que establece que mediante orden ministerial se creará y establecerá el funcionamiento de Cooper@.
Zer eskaintzen du Cooper@?
Koordinazioa eta bileren kudeaketa
Automatizatu deialdiak prestatzeko eta bestelako lanak trazabilitatea bermatzen lotutako fluxuak bizitza-ziklo osoan deialdi bat: banaketa, deialdia argitaratu dokumentazioa, bilera egitea, etab.
Organoetako kideen arteko lankidetza-lana erraztea.
Posta elektronikoaren erabilera murriztea eta karpeta birtualak lan tresna gisa, gune kolaboratiboak ikuskatu behar da, eta sortzen den informazioa antolatzen du eta.
Bilerak egiteko dokumentazioa egiteko aukera ematea.
Dokumentazio-bilera egiteko aukera ematea, adibidez, parte-hartzaileen zerrendak edo aktak egitea.
Informazioa zentralizatzea eta dokumentazioa.
Artxibatu eta informazio guztia gorde eta dokumentazioa sortzen duten lankidetza-organoen bilerak, leku bakar batean.
Informazioa errazago bilatzeko eta espedienteak.
Agirien bilaketa erraztea: bidezko plataforma guztia arabera bilatzeko aukera argitaratutako informazioa erabiltzaileen baimenak.
Estatistikako datuak ateratzea.
Utzi funtzionamenduari buruzko datu estatistikoak lortzea, lankidetza-organoak eta haren jarduera esploratu analisi eta hobetzeko. amaiera