Zer da Cooper@?

Logotipoa Garapenerako Lankidetza

Cooper@, plataforma digitalaren datza eta, horren bitartez, prozesu osoa gauzatu daiteke deialdia eta bilera arteko topaketa arlokako batzarrak, batzordeetan eta lantaldeetan, deialditik aurrera zenbatzen hasita eta agiriak bidaltzea, dela ospatzeko. Gainera, bideokonferentzia, bertan lan guztia egiteko erraztasunak zerikusia duen administrazio bilera horiek, parte-hartzaileen zerrenda, kontrola ordezkaritzen laguntza edo botoa ere egitea lehen bertsioa bidez akta transkripzioak.

Zertan oinarritzen da araudia Cooper@?

Zer eskaintzen du Cooper@?

Koordinazioa eta bileren kudeaketa
Automatizatu deialdiak prestatzeko eta bestelako lanak trazabilitatea bermatzen lotutako fluxuak bizitza-ziklo osoan deialdi bat: banaketa, deialdia argitaratu dokumentazioa, bilera egitea, etab.
 

Organoetako kideen arteko lankidetza-lana erraztea.
Posta elektronikoaren erabilera murriztea eta karpeta birtualak lan tresna gisa, gune kolaboratiboak ikuskatu behar da, eta sortzen den informazioa antolatzen du eta.
 

Bilerak egiteko dokumentazioa egiteko aukera ematea.
Dokumentazio-bilera egiteko aukera ematea, adibidez, parte-hartzaileen zerrendak edo aktak egitea.



Informazioa zentralizatzea eta dokumentazioa.
Artxibatu eta informazio guztia gorde eta dokumentazioa sortzen duten lankidetza-organoen bilerak, leku bakar batean.
 

Informazioa errazago bilatzeko eta espedienteak.
Agirien bilaketa erraztea: bidezko plataforma guztia arabera bilatzeko aukera argitaratutako informazioa erabiltzaileen baimenak.
 

Estatistikako datuak ateratzea.
Utzi funtzionamenduari buruzko datu estatistikoak lortzea, lankidetza-organoak eta haren jarduera esploratu analisi eta hobetzeko. amaiera