Què és Cooper@?

Logotip Coopera

Cooper@ consisteix en una plataforma digital a través de la qual es pot desenvolupar tot el procés de convocatòria i celebració dels encontres de les conferències sectorials, comissions i grups de treball, des de la convocatòria i remissió de documentació, fins a la mateixa celebració per videoconferència. Incorpora a més facilitats per elaborar tot el treball administratiu relacionat amb aquests encontres, des del llistat d'assistents, control de delegacions d'assistència o de vot, així com l'elaboració d'una primera versió de l'acta a través de transcripcions.

En quina normativa es fonamenta Cooper@?

Què ofereix Cooper@?

Coordinació i gestió de reunions
Automatitzar la preparació de les convocatòries i altres tasques associades garantint la traçabilitat dels fluxos durant tot el cicle de vida d'una convocatòria: publicació de la convocatòria, repartiment de la documentació, celebració de la reunió, etc. 

Facilitar el treball col·laboratiu entre els membres dels òrgans.
Reduir l'ús del correu electrònic i de les carpetes virtuals com a eines de treball i substituir-les per espais col·laboratius on es genera i distribueix la informació.​
 

Facilitar l'elaboració de documentació per a les reunions.
Facilitar l'elaboració de documentació per a la reunió, com per exemple, els llistats d'assistents o l'elaboració d'actes.
 

Centralizar la información y documentación.
Arxivar i guardar tota la informació i documentació que generen les reunions dels òrgans de cooperació en un únic punt.
 

Facilitar la búsqueda de información y expedientes.
Facilitar la cerca de documentació: la plataforma permetrà trobar tota la informació publicada en funció dels permisos dels usuaris.
 

Obtenir dades estadístiques. 
Permetre l'obtenció de dades estadístiques sobre el funcionament dels òrgans de cooperació i de la seva activitat amb la finalitat d'explotar-los amb finalitats d'anàlisis i millora.