Política Territorial
- Política Territorial
- Autonòmica
- Estatuts d'Autonomia
- Traspassos de funcions i servicis
- Reials decrets de traspassos
- Normes de funcionament de la Comissions Mixtes de Transferències
- Informació general i estadístiques de traspassos: Traspassos aprovats i Plens de Comissions Mixtes de Transferències per Legislatures estatals
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XV Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XIV Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XIII Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XII Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XI Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la X Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la IX Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la VIII Legislatura estatal
Què és Cooper@?
Cooper@ consistix en una plataforma digital a través de la qual es pot desenvolupar tot el procés de convocatòria i celebració dels encontres de les conferències sectorials, comissions i grups de treball, des de la convocatòria i remissió de documentació, fins a la mateixa celebració per videoconferència. Incorpora a més facilitats per a elaborar tot el treball administratiu relacionat amb estos encontres, des del llistat d'assistents, control de delegacions d'assistència o de vot, així com l'elaboració d'una primera versió de l'acta a través de transcripcions.
En quina normativa es fonamenta Cooper@?
- L'article 142.c de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, disposa que les obligacions que es deriven del deure col·laboració entre les Administracions Públiques, delimitat per l'art. 141, es faran efectives a través del desenvolupament de la Plataforma Digital de Col·laboració entre les Administracions Públiques.
- El Reial decret 440/2024, de 30 d'abril, sobre criteris de funcionament de les Conferències Sectorials, detalla les previsions relatives als procediments per a la presa de decisions en les Conferències Sectorials previstes en els articles 147 a 152 de la Llei 40/2015.
- L'Orde *PJC/385/2024, de 30 d'abril, per la qual es crea la Plataforma Digital de Col·laboració entre les Administracions Públiques i es regula la seua configuració i funcionament, es dicta en execució de la disposició addicional trentena de la Llei 40/2015, que establix que mitjançant orde ministerial es crearà i establirà el funcionament de Cooper@.
Què ofereix Cooper@?
Coordinació i gestió de reunions
Automatitzar la preparació de les convocatòries i altres tasques associades garantint la traçabilitat dels fluxos durant tot el cicle de vida d'una convocatòria: publicació de la convocatòria, repartiment de la documentació, celebració de la reunió, etc.
Facilitar el treball col·laboratiu entre els membres dels òrgans.
Reduir l'ús del correu electrònic i de les carpetes virtuals com a ferramentes de treball i substituir-les per espais col·laboratius on es genera i distribuïx la informació.
Facilitar l'elaboració de documentació per a les reunions.
Facilitar l'elaboració de documentació per a la reunió, com per exemple, els llistats d'assistents o l'elaboració d'actes.
Centralizar la información y documentación.
Arxivar i guardar tota la informació i documentació que generen les reunions dels òrgans de cooperació en un únic punt.
Facilitar la búsqueda de información y expedientes.
Facilitar la cerca de documentació: la plataforma permetrà trobar tota la informació publicada en funció dels permisos dels usuaris.
Obtindre dades estadístiques.
Permetre l'obtenció de dades estadístiques sobre el funcionament dels òrgans de cooperació i de la seua activitat amb la finalitat d'explotar-los amb finalitats d'anàlisis i millora.