Delegacions
- Delegacions
- Què és l'Administració General de l'Estat al Territori?
- Normativa
- Delegacions del Govern
- Delegació del Govern a la Comunitat Autònoma d’Andalusia
- Delegat del Govern
- Actualitat
- Proyectos, Campañas e Información
- Servicios y Directorio
- Subdelegació del Govern a Sevilla
- Subdelegació del Govern a Almeria
- Subdelegació del Govern a Cadis
- Subdelegació del Govern a Còrdova
- Subdelegació del Govern a Huelva
- Subdelegació del Govern a Jaén
- Subdelegació del Govern a Màlaga
- Subdelegació del Govern a Granada
Normativa
Normes Generals
Desenvolupament de l'Administració General de l'Estat al Territori i creació dels Serveis Integrats:
- Reial decret 942/2010, de 23 de juliol, de reestructuració de diverses Àrees funcionals integrades en les Delegacions del Govern.
- Reial decret 119/2003, de 31 de gener, pel qual es crea i regula la Comissió interministerial de Coordinació de l'Administració Perifèrica de l'Estat.
- Reial decret 2724/1998, de 18 de desembre, d'integració dels serveis regionals de la Direcció general de l'Institut Geogràfic Nacional en les Delegacions del Govern.
- Ordre de 7 de novembre de 1997 per la qual es desenvolupa el Reial decret 1330/1997, d'1 d'agost, d'Integració de Serveis Perifèrics i d'Estructura de les Delegacions del Govern.
- Reial decret 1330/1997, d'1 d'agost, d'integració de serveis perifèrics i d'estructura de les Delegacions del Govern.
- Reial decret 617/1997, de 25 d'abril, de Subdelegats del Govern i Directors insulars de l'Administració General de l'Estat.
Normes d'organització:
- Reial decret 683/2021, de 3 d'agost, pel qual es desenvolupa l'estructura orgànica bàsica del Ministeri de Política Territorial.
- Reial decret 139/2020, de 28 de gener, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica dels departaments ministerials.
- Reial decret 2/2020, de 12 de gener, pel qual es reestructuren els departaments ministerials.