Ministerio
- Organigrama
- Ministra de Política Territorial
- Directora del Gabinete de la ministra de Política Territorial
Secretaría Xeral de Coordinación Territorial
A Secretaría Xeral de Coordinación Territorial é o órgano directivo ao que corresponde, baixo a autoridade da persoa titular da Secretaría de Estado de Política Territorial, o impulso e a coordinación das competencias atribuídas ao departamento referentes á política territorial, tanto autonómica como local.
Ademais, compete á Secretaría Xeral de Coordinación Territorial, baixo a autoridade da persoa titular da Secretaría de Estado de Política Territorial, as funcións no ámbito europeo e internacional das competencias atribuídas ao departamento nas materias referentes á política territorial, tanto autonómica como local.
Secretaria Xeral de Coordinación Territorial: Miryam Álvarez Páez
Gabinete Técnico: Inmaculada Algarra Solis
Da Secretaría Xeral de Coordinación Territorial dependen os siguintes órganos directivos:
-
Dirección Xeral de Cooperación Autonómica e Local: Fernando Galindo Elola-Olaso
-
Dirección Xeral de Réxime Xurídico Autonómico e Local: Gonzalo Díaz Millán
-
Dirección Xeral da Administración Xeral do Estado no Territorio: Agustín Torres Herrero
- Subdirección Xeral de Relacións Europeas e Internacionais: *Mª Rocío Díaz Martín.