Inicio > Delegacións > Delegacións do Goberno > Delegación do Goberno na Comunidade Autónoma de Galicia > Actualidade > Notas de Prensa > Notas > 2022 > Septiembre > José Miñones traslada ás unidades da Administración do Estado en Galicia a importancia de garantir unha atención presencial rápida e rigorosa aos colectivos sen recursos ou coñecementos dixitais
Delegacións
- Delegacións
- Que é a Administración Xeral do Estado no Territorio?
- Normativa
- Delegacións do Goberno
- Delegación do Goberno na Comunidade Autónoma de Andalucía
- Delegado do Goberno
- Actualidade
- Información sobre la semana de la Administración Abierta
- Proyectos, Campañas e Información
- Servicios y Directorio
- Subdelegación do Goberno en Sevilla
- Subdelegación do Goberno en Almería
- Subdelegación do Goberno en Cádiz
- Subdelegación do Goberno en Córdoba
- Subdelegación do Goberno en Huelva
- Subdelegación do Goberno en Xaén
- Subdelegación do Goberno en Málaga
- Subdelegación do Goberno en Granada
José Miñones traslada ás unidades da Administración do Estado en Galicia a importancia de garantir unha atención presencial rápida e rigorosa aos colectivos sen recursos ou coñecementos dixitais
29/09/2022
O delegado do Goberno en Galicia, José Miñones, reiterou a necesidade de que a Administración pública garanta unha atención presencial rápida e rigorosa, en particular a aqueles colectivos afectados pola fenda dixital (por falta de recursos ou de coñecementos). Indicou que, aínda que a pandemia propiciou unha implementación acelerada da Administración electrónica, debe garantirse a atención presencial a aquelas persoas que non teñen habilidades tecnolóxicas ou que non dispoñen de recursos para utilizar as vías telemáticas. A isto responde, por exemplo, a decisión de ofrecer atención preferente presencial ás persoas maiores de 65 anos
Así o trasladou nunha reunión cos responsables territoriais dos principais servizos da Administración Xeral do Estado en Galicia: Servizo de Emprego Público (*SEPE), MUFACE, Instituto e Tesouraría Xeral da Seguridade Social (INSS e TGSS), Instituto Social da Mariña (*ISM) e Xerencia Territorial de Xustiza.
Este encontro forma parte do proceso de normalización dos servizos de información e atención ao público tras a pandemia e as medidas de prevención sanitaria.
José Miñones lembrou que a atención á cidadanía é un dos alicerces esenciais da Administración Pública e que esta debe prestarse con rapidez, eficacia e transparencia: “debemos ser absolutamente escrupulosos e correctos na atención ao cidadán desde o primeiro momento que se achegan a demandar información á Administración ou xestionar calquera tipo de trámite”.