Inicio > Delegacións > Delegacións do Goberno > Delegación do Goberno na Comunidade Autónoma de Galicia > Actualidade > Notas de Prensa > Notas > 2021 > Abril > A Delegación do Goberno informa de que os concellos con servizo urbano de transporte público xa poden solicitar desde hoxe axudas para compensar a perda de ingresos pola COVID-19
Delegacións
- Delegacións
- Que é a Administración Xeral do Estado no Territorio?
- Normativa
- Delegacións do Goberno
- Delegación do Goberno na Comunidade Autónoma de Andalucía
- Delegado do Goberno
- Actualidade
- Proyectos, Campañas e Información
- Servicios y Directorio
- Subdelegación do Goberno en Sevilla
- Subdelegación do Goberno en Almería
- Subdelegación do Goberno en Cádiz
- Subdelegación do Goberno en Córdoba
- Subdelegación do Goberno en Huelva
- Subdelegación do Goberno en Xaén
- Subdelegación do Goberno en Málaga
- Subdelegación do Goberno en Granada
A Delegación do Goberno informa de que os concellos con servizo urbano de transporte público xa poden solicitar desde hoxe axudas para compensar a perda de ingresos pola COVID-19
05/04/2021
Con esta medida, o Goberno avanza no compromiso coas entidades locais neste periodo de pandemia, e que se une á suspensión das regras fiscais que posibilita o uso dos remanentes de tesourería
A solicitude de compensación pódese presentar nos vindeiros 15 días naturais, en cumprimento da resolución aprobada polo Goberno, ata o 19 de abril
A Delegación do Goberno en Galicia informa da apertura do prazo para que os concellos operadores de servizo de transporte público poidan recibir compensacións pola caída de ingresos derivada da COVID-19. O Ministerio de Facenda abriu esta mañá a aplicación telemática na Oficina Virtual para a Coordinación Financeira coas Entidades Locais, accesible desde a páxina web do Ministerio, onde as Entidades Locais deberán trasladar a información financeira establecida nunha resolución do 9 de marzo aprobada pola Secretaría de Estado de Facenda. O prazo de solicitudes remata o vindeiro 19 de abril.
Con este procedemento, o Goberno avanza no compromiso coas Entidades Locais neste período de pandemia. Unha medida que se une á suspensión das regras fiscais en 2020 e 2021, que está a posibilitar que Concellos e deputacións dean uso aos seus remanentes de tesourería.
A medida de compensación por caída de ingresos do transporte público foi acordada polos ministerios de Facenda e Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana co obxectivo de compensar as perdas dos operadores de servizos de transporte público como consecuencia da pandemia e das medidas restritivas de mobilidade aprobadas para conter a expansión do virus.
Con este obxectivo, a Secretaría de Estado de Facenda aprobou o pasado 9 de marzo unha Resolución con instrucións para a subministración de información por parte das Entidades Locais, relativa á prestación do servizo de transporte público urbano ou interurbano, sempre que sexa de titularidade destas administracións.
Para calcular a compensación empregaranse os datos financeiros de 2019, o exercicio inmediatamente anterior á pandemia. Esta información servirá de base para determinar a concesión directa de subvencións a favor das administracións locais nas que concorra a condición de prestar devandito servizo
Xunto á apertura da aplicación telemática, tamén se publicou unha guía explicativa para facilitar a correcta subministración da información a través da aplicación, así como da documentación financeira que se considera necesaria para poder contrastar e determinar os importes das posibles subvencións que se recoñezan.