Política Territorial
- Política Territorial
-
Política autonòmica
- Portada de Política autonòmica
- Estatuts d'Autonomia
-
Traspassos de funcions i serveis
- Portada de Traspassos de funcions i serveis
- Reials decrets de traspassos
- Normes de funcionament de la Comissions Mixtes de Transferències
- Informació general i estadístiques de traspassos: Traspassos aprovats i Plens de Comissions Mixtes de Transferències per Legislatures estatals
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XV Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XIV Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XIII Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XII Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la XI Legislatura estatal
- Datos básicos sobre traspasos en la X Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la IX Legislatura estatal
- Dades bàsiques sobre traspassos en la VIII Legislatura estatal
- Cooperació Estat-Comunitats Autònomes
- Informació bàsica de Comunitats Autònomes
- Llengües oficials a Espanya
- Règim jurídic
-
Local
- Portada de Local
- Cooperació Estat - Entitats Locals
-
Cooperació Econòmica Local. Ajudes de l'Estat i Fons Europeus
- Portada de Cooperació Econòmica Local. Ajudes de l'Estat i Fons Europeus
- Fons europeu
- Subvencions per fer front a danys en infraestructures municipals, xarxa viària provincial i insular
- Enquesta d'Infraestructura i Equipaments Locals
- Programa de Cooperació Econòmica de l'Estat i altres línies de cooperació
-
Sistema d'Informació Local (*SIL)
- Portada de Sistema d'Informació Local (*SIL)
- Acceso a la aplicación de concejales
- Base de dades d'Alcaldes i Regidors
- Registre d'Entitats Locals
- Gestió de documentació d'EELL per a la seva remissió a l'AGE
- Comissió de Seguiment del Pacte *Antitransfuguismo
- Informació local en altres organismes
- Portales oficiales de las entidades locales
- Règim jurídic
- Sistema IMI
- Internacional
- Desconcentració del sector públic institucional estatal
- Administració General de l'Estat al Territori
País Basc

La Comisión Bilateral de Cooperación Administración del Estado-Comunidad Autónoma del País Vasco se constituyó el 29 de junio de 1987.
La Comissió Bilateral de Cooperació estarà constituïda per quatre vocals de cada part i per la presidència de cadascuna de les representacions. La Presidència de la Comissió Bilateral de Cooperació correspondrà, de forma alternativa i per períodes de temps anuals, que coincidiran amb l'any natural, a les persones que ostentin la Presidència de cadascuna de les representacions que formen la Comissió Bilateral de Cooperació.
Per Ordre *TMD/1217/2024, de 29 d'octubre, es publica el nou Reglament Intern de Funcionament de la Comissió Bilateral de Cooperació (BOE Núm. 267, de 5 de novembre de 2024), acordat en la reunió de 28 d'octubre de 2024. El mateix, va entrar en vigor l'endemà de la seva publicació en el BOE. En el marc previst en el seu Reglament Intern de Funcionament, la Comissió Bilateral exercirà funcions de consulta i adopció d'acords que tinguin per objecte la millora de la coordinació entre les respectives Administracions en assumptes que afectin de forma singular a la Comunitat Autònoma del País Basc, i en particular:
a) Les controvèrsies de qualsevol índole plantejades entre les dues parts i la proposta, si escau, de mesures per resoldre-les i, si escau, per a l'aplicació i interpretació de l'Estatut d'Autonomia, sense perjudici de la jurisdicció pròpia del Tribunal Constitucional i dels Tribunals de Justícia.
b) L'anàlisi i impuls dels traspassos de funcions i serveis a la Comunitat Autònoma, podent establir una prioritat i calendari de negociació de nous traspassos.
c) El seguiment de la política europea per garantir l'efectivitat de la participació de la Comunitat Autònoma del País Basc en els assumptes de la Unió Europea, en particular en la formació de la posició de l'Estat en relació amb el disseny i aplicació de les polítiques comunes comunitàries i de les normes amb incidència directa en el règim econòmic i fiscal de la Comunitat Autònoma.
d) La participación, información, colaboración y coordinación en el ejercicio de sus respectivas competencias.