Palmer: “Tots junts hem d'apostar pel canvi de model turístic en destinacions com Magaluf”

Palmer, al costat del cònsol britànic i el coronel de la Benemérita

13/05/2016

La delegada del Govern ha assistit al llançament de la campanya britànica ‘Take Your Pic’ de cara a l'estiu


La delegada del Govern en Illes Balears, Teresa Palmer, ha assistit aquest matí a l'Hotel BH Mallorca de Magaluf al llançament de la campanya del Foreign & Commonwealth Office (FCO) de Londres per a l'estiu 2016, Take Your Pic. Palmer ha volgut mostrar així “el meu total suport al canvi de model turístic que des de les diferents administracions, municipal, autonòmica i estatal, venim reclamant i apostant juntament amb el sector hoteler per a destinacions madures com és el cas de Magaluf”.

El FCO ha desenvolupat aquesta campanya enfocada al turisme juvenil en col·laboració amb socis internacionals com Easyjet, ABTA, Club 18-30, Thomson Scene i Eivissa Rocks. Es tracta d'una campanya que es llançarà en diferents destinacions europees en col·laboració amb les autoritats locals per promoure de forma conjunta a través de diferents plataformes (vídeos, xarxes socials, adhesius, polseres…) una imatge positiva, en aquest cas de Magaluf, on els joves l'hi poden passar bé, sense excessos.

“Tot el que sigui que vengen turistes joves a divertir-se, sense excessos i amb control, perquè puguin compartir destinació amb famílies i un altre tipus de turistes, benvingut sigui. I les campanyes en origen, com és aquesta, són fonamentals”, ha afegit la delegada. Des del punt de vista de la seguretat, “volem donar continuïtat al canvi de tendència positiu aconseguit les últimes temporades, on els descensos dels índexs de criminalitat han estat progressius”.