El MARM ofereix a Barcelona el curs “Gestió de comptes clau per al sector agroalimentari: Gran distribució i Horeca”

28/04/2009

En col·laboració amb l'Associació d'Investigació de la Indústria Alimentària (AINIA)


  • El programa tractarà, entre d'altres matèries, una comparativa de canals (minorista, gran superfície i hostaleria), la definició de compte clau, el paper del gestor de comptes i la política del comprador de la gran distribució.
  • Aquest curs forma part de la III edició del Programa d'Alta Formació per a Gestors d'Empreses de la Cadena Agroalimentària.

El Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí ofereix a Barcelona, avui i demà, el curs “Gestió de comptes clau per al sector agroalimentari: Gran distribució i Horeca”, de la III edició del Programa d'Alta Formació per a Gestors d'Empreses de la Cadena Agroalimentària.

Aquest curs finançat pel MARM i impartit per l'Associació d'Investigació de la Indústria Alimentària (AINIA), forma part del repte: “Guanyar la batalla al mercat manejant les claus de competitivitat”, el Programa d'Alta Formació, que està dirigit a gestors de la cadena alimentària, preferentment a gestors de PIMES.

Els objectius principals que es persegueixen són facilitar als assistents coneixements suficients sobre els canals Gran Distribució i HORECA com per poder posicionar la seva empresa i elaborar un diagnòstic sobre la seva capacitat negociadora en els dos canals.

Igualment, s'estudiarà l'adaptació dels productes de l'empresa als diferents canals i es posaran en pràctica tècniques de negociació amb un comprador d'una gran superfície.

El programa abordarà, entre d'altres matèries, el mapa de la Gran Distribució i Horeca a Espanya, comparativa de canals (minorista, gran superfície i hostaleria), la definició de compte clau, el paper del gestor de comptes (política de descomptes, ràpels, política de preus,elements promocionals i condicions de pagament), així com la política del comprador de la gran distribució.

El Programa d'Alta Formació per a Gestors d'Empreses de la Cadena Agroalimentària s'enquadra dins de la política del MARM de millorar el coneixement de la cadena alimentària per aconseguir una millor comprensió del sector agroalimentari i de les diferents accions realitzades per tots els agents de la cadena.