Delegacions
- Delegacions
- Què és l'Administració General de l'Estat en el Territori?
- Normativa
- Delegacions del Govern
- Delegació del Govern a la Comunitat Autònoma d’Andalusia
- Delegat del Govern
- Actualitat
- Proyectos, Campañas e Información
- Servicios, Servicios Electrónicos y Directorio
- Subdelegació del Govern a Sevilla
- Subdelegació del Govern a Almeria
- Subdelegació del Govern a Cadis
- Subdelegació del Govern a Còrdova
- Subdelegació del Govern a Huelva
- Subdelegació del Govern a Jaén
- Subdelegació del Govern a Màlaga
- Subdelegació del Govern a Granada
Servicis de les Delegacions del Govern
Les Delegacions del Govern són el llit a través del com el ciutadà entra en contacte amb l'Administració General de l'Estat per a exercir els seus drets i llibertats ciutadanes.
SECRETARIA GENERAL
Cada Delegació o Subdelegació del Govern i Direcció Insular disposa d'una Secretaria General, responsable d'un conjunt molt divers de servicis en dos àrees principals d'activitat: la gestió dels servicis comuns i els servicis relatius a l'exercici dels drets i llibertats ciutadanes.
ÀREES FUNCIONALS
Les Àrees Funcionals de les Delegacions del Govern gestionen la majoria dels servicis integrats i actuen directament sobre la totalitat del territori de la Comunitat Autònoma corresponent. S'organitzen en dependències provincials. Existixen les següents àrees funcionals: