Delegacions
- Delegacions
- Què és l'Administració General de l'Estat al Territori?
- Normativa
- Delegacions del Govern
- Delegació del Govern a la Comunitat Autònoma d’Andalusia
- Delegat del Govern
- Actualitat
- Proyectos, Campañas e Información
- Servicios y Directorio
- Subdelegació del Govern a Sevilla
- Subdelegació del Govern a Almeria
- Subdelegació del Govern a Cadis
- Subdelegació del Govern a Còrdova
- Subdelegació del Govern a Huelva
- Subdelegació del Govern a Jaén
- Subdelegació del Govern a Màlaga
- Subdelegació del Govern a Granada
Localización
Calle Bergara, 12
08002 - Barcelona
Teléfonos:
- 935209000
Correo electrónico:
- OficinaAMR-dg.cat@correo.gob.es
- OficinaAMR-dg.cat@correo.gob.es(informació general i qualsevol supòsit no inclòs en els següents correus electrònics. Informació d'estrangeria exclusivament en https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/extranjeriacg)
- ESTUDIOSUNIVERSITARIOSOAMR-dg.cat@correo.gob.es(Informació general sobre tràmits d'homologació i equivalència d'estudis universitaris, reconeixements professionals de diferents Ministeris. La informació d'expedients iniciats exclusivament en l'organisme competent de la seva resolució)
- ACREDITACIONELECTRONICAOAMR-dg.cat@correo.gob.es(acreditació presencial per a cl@ve, certificat electrònic persona física 2CA FNMT, REA, assistències presentació electrònica de no obligats)
- REGISTROEXTRANJERIAOAMR-dg.cat@correo.gob.es(presentació documentació per a l'Oficina d'Estrangeria de Barcelona exclusivament per a persones físiques no obligats ni procediments exclusivament electrònics per norma)
- REGISTROOAMR-dg.cat@correo.gob.es(presentació documentació per a altres unitats de la Delegació/Subdelegació del Govern a Barcelona i per a qualsevol altra Administració Pública exclusivament per a persones físiques no obligats electrònicament ni procediments exclusivament electrònics per norma)
Información adicional:
NOTA INFORMATIVA ACCÉS OFICINA REGISTRE
Per a accedir als serveis prestats per la OAMR d'aquesta Delegació en C/ Bergara, 12 s'ha de sol·licitar atenció personalitzada, assignant-se dia i hora, en els emails prèviament esmentats, d'acord amb la naturalesa de la gestió que els ciutadans requereixin realitzar.
Horario:
De dilluns a divendres, de 9h a 17,30h. en jornada ordinària, y de 8. a 15h. en jornada d'estiu (de 16 de juny a 15 de setembre, tots dos inclosos).