Nola mantendu nire espedientean kontsulta bat

20/05/2009

(Ikus <2. Buletina> irudiak dituen bertsioa ikusteko)

Kontsulta bat atzitzen dugun bakoitzean (esaterako ‘Eskaerak erakutsi’ menuko aukera ezberdinen bidez) parte hartzen duten agintaritzei buruzko xehetasunak, galderak eta erantzunak, eta beste hainbat datu ikusi ditzakegu (‘Laburpen orokorra’ irtengunean), baina bada bigarren irtengune bat ere (‘Eskaera izapidetu’), nora eskaera batek jarraitutako pausoen historiala ikusteko jo daitekeen.
Kontsulta horretarako prozeduran faseetan izandako aldaketa bakoitza irtengune horretan ikus daiteke, eman ziren dataren eta pauso hori egin zuen agintaritzaren eta pertsonaren xehetasunaz, horien oharrekin batera.
 
Pantailan kontsultatu ahal izateaz gain, 'Txostena Inprimatu' aukerak (prozeduraren edozein momentutan erabil daitekeena) mota horretako informazioa idatzizko txosten batean barneratzea ahalbidetuko luke (word motako fitxategia sortzen da eta gorde edo inprima dezakegu, paperean edukitzea interesatzen bazaigu). Ohiko formatua denez (word fitxategia), behar izanez gero kopiatu eta itsatsi dezakegu prestatu nahi dugun beste txosten-eredu batean.
 
Kontsulta ixtean txosten partzial edo xehakatua egitea (susmatzen da datu pertsonalik gabe) barne-efektuetarako kontsultaren kopia bat (bere historiala barne) gure espediente propioan (papera edo elektronikoa) gordetzeko modu bat izan daiteke.
 
Edonola ere datu pertsonalen babesari dagozkion betebeharrek izaten jarraitzen dute datuak IMI sistematik ateratzen direnean; beraz, horien mantenuak edo trataerak legeak gai horren inguruan ezartzen dituen betebeharrak kontutan hartu beharko ditu.