Espainian egitura IMI

Azken horiek erakunde eragile nagusiak (GGD eta arrazoia sistema. Baina sisteman erregistratutako koordinatzaile izateko joaten dira IMI. IMI bermatzeko funtsezko zeregina betetzen dute Koordinatzaileek hala egitea, mantentzea eta prestakuntza agintaritzen sareak. gida horiek Ere behar izanez gero eta handiagoa behar duten orientazioa dute agintariei dagokienez, irizpide gisa ez beste estatu batzuekin, informazioa tratatzea.

Estatu kide bakoitzean dagoen nahitaezko siemopre koordinatzaile nazional bat dago (NIMIC, National GGD Koordinatzailea), baina gehienetan beste ordezkari diren batera dator.

Espainiaren kasuan, gai edo Arlo bakoitzeko koordinatzaileak izendatu dira, legegintzako '' zuzendaritza (administrazio orokorraren Egoera, koordinatzaile orokorrak onartzeko eta '' arteztarau guztiak, hiri eta AUTONOMIA-ERKIDEGO bakoitzak autonomia estatutua.

Egitura eta banaketa espainian gai izan al combinala ‘ ’ laguntza erregionala. Hain zuzen, sistema puru bat da (NIMIC koordinatzailea, baina irizpide bakoitzari dagozkion eskumen edo gaiei buruzko zuzentaraua, arduraduna izatea ere Batzorde eta aplikatzea, eta funtzionamendu sistema garatu zuten, eta Espainiako sarea eraikitzeko eta mantentzeko egiten direla GGD eta prestakuntza sustatzea.

Estatuko administrazio orokorraren eremuan, alegia, Eremu bakoitzeko koordinatzaileak edo ordezkariak batera dator NIMIC / dituzte, haien erreferentzia zein diren espainiako ‘ ’ dagozkien gaiak.

Autonomia erkidegoko administrazioaren esparruan, autonomia-erkidego bakoitzak koordinatzaile bat izendatuko du, estatutuak eta eskualdeko hiri '' (guztira, 19), bere jardueraren eremu GGD koordinatzen duen esparru guztietan, agintariek behar du. Eskualdeko eta tokiko agintarien esku Egon daitezke (koordinatzaileak eta administrazioari lotutako consultarles beharrezkoa denean.